3 عادت بدی که مانع پیشرفت است

حتما درباره عادت های بد زیاد خوانده اید .اما شکل گیری اش ناگهانی نیست و یک باره اتفاق نمی افتد. به مرور بر جان و تن آدمی می نشیند و چشم باز می کنی کلی عادت بد کنار عادت های خوب جا خشک کرده اند

عادت های بد مانع پیشرفت:

اینستاچرخی و اینترنت چرخی

به نظر می رسد اینستاچرخی یک درد متفاوت و مجزا از اینترنت چرخی به تنهایی است. اینستا با جلوه های ویژه اش، کام هر هدف مندی را تلخناک می کند و ذوق خلاقیت را کور می کند.نا گفته نماند که برای دوری از این مهلکه همه ی راه ها را امتحان کردم. ولی به نظر می رسد مدتی برنامه ی اینستا را باید از گوشی حذف کرد.

گاهی هم می شود از طریق کامپیوتر وارد صفحه شد و پست مورد نظر خود را آپلود کرد و زود انگار که دنبالتان کرده اند، خارج شوید. می دانم برای آن هایی که ساعت های زیادی در آن فضا هستند سخت است.

یکی دیگر از راه ها، گذاشتن ساهت و قفل روی برنامه هایی مث ل اینستاگرام است که آن هم اراده ی فولادین می خواهد. اینجا سعی کنید ساعات حضور در اینستا را به 10 دقیقه کاهش داده و بعد از 10 دقیقه قفل تنظیم کنید تا 1.5 ساعت به سایر امور مثل نوشتن و کارهای ضروری بپردازید. بعد دوباره به خود اجازی استفاده بدهید.

کم کتاب خواندن

این مودر شاید دغدغه ی خیلی از افراد است. ما در عصر حواس پرتی و پرش افکار زندگی می کنیم و بی راه نیست که انقدر حواسمان پرت و پلا باشد. ولی باید هر طور که شده بر این ویژگی غلبه کرد. از روزی یک صفحه کتاب شروع کنید. همیشه هم سعی کنید که هم راستای هدف های خود کتاب بخوانید. ولی برای تنوع کتاب های دیگر هم به سبد مطالعه خود اضافه کنید. همچنین از آن ها بنویسید. حتی اگر شده به میزان خیلی کم.

پراکندگی هدف ها

وای و صد واویلا که هر چه می کشیم از امور است. اموری مثل ذهن، هدف ها، کارهایی که انجام می دهیم و… هر چه یک راستا تر کار کنیم، به نفع مان است. سه هدف اصلی را بنویسیم. بعد از آن سعی کنید در راستای آن سه هدف اصلی کاری را هر روز انجام داده و قدمی را بردارید. شما چه عادت های مانع پیشرفتی سر راهتان وجود دارد ؟

بهاره نام یار وب‌سایت
این بار آمده ام تا ماندگار شوم...! جاودانگی بهترین است. ولو فقط با یک جمله ی ساده. آن یک جمله می شود اثر انگشت تو در دنیایت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *